A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Князегригорівський ліцей" Великолепетиської селищної ради Каховського району Херсонської області

Педрада № 10

Дата: 18.02.2022 09:18
Кількість переглядів: 36

Протокол  № 10

засідання педагогічної ради

від «16» листопада  2021  року

Князегригорівського закладу ЗСО І-ІІІ ступенів

Великолепетиської районної ради

Голова педагогічно ради: Мітяєва Н.І.

Секретар: Борсук Л.Л.

Присутні: 21 член педагогічної ради

Порядок денний:

  1. Про виконання рішення педагогічної ради № 9
  2. Про замовлення підвищенні кваліфікації асистентів вчителів та вчителів

Князегригорівського  ЗЗСО І-ІІІ ст., які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти у 2022/2023 н.р.

  1. Про оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладу освіти.

По першому питанню слухали: ЗНВР Кипру О.С. про введення в дію Положення про бухгалтерську службу, Положення про вповноважену особу, Положення про електронні лікарняні.

Виступили: директор закладу Мітяєва Н.І., голова профспілкового комітету Богуш Н.М., бухгалтер Протасевич К.В., педагогічні працівники закладу Шинкарецька І.А., Супрун В.В., Борсук Л.Л., Голуб Т.І. про належне функціонування всіх пунктів вищезгаданих положень.

Ухвалили:  вважати виконання рішення педради задовільним.

По другому питанню слухали: ЗНВР Кипру О.С., яка ознайомила членів педради з Листом від 27.08.2021 р. № 01-08/292 Херсонської академії неперервної освіти «Про замовлення підвищення кваліфікації педагогічних працівників за рахунок освітньої субвенції», відповідно до якого  суб’єкт проводитиме навчання за кошти освітньої субвенції таких категорій педагогічних працівників:  учителів початкових класів, які будуть працювати в 1-х класах НУШ у 2021/2022 навчальному році;  учителів закладів загальної середньої освіти, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти (зокрема тих, хто буде навчати у 2022/2023 навчальному році учнів 5-х класів);  асистентів учителів, у тому числі початкової школи.

Виступили: директор закладу Мітяєва Н.І., учителі-керівники методичних об'єднань Шинкарецька І.А., Супрун Т.П., Кучук Л.В., учителі-методисти Семешко Л.Ф., Богуш Н.М. про необхідність підвищення кваліфікації у ХАНО та отримання сертифікатів, які нададуть право викладати у 2022-2023 н.р. у 5 класі за стандартами НУШ.

Ухвалили: затвердити список учителів та сформувати замовлення:

ПІП педагогічного працівника

Період підвищення

Предмет, який викладатиме у 22-23 н.р.

1

Кипра О.С.

19.11.-25.11

Образотворче мистецтво

2

Супрун Т.П.

19.11.-25.11

Українська мова і література

3

Шинкарецька І.А.

19.11.-25.11

Зарубіжна література

4

Кондрашова Ю.В.

26.11.-02.12

Трудове навчання

5

Попович Н.М.

19.11.-25.11

Історія України

6

Ткач Л.В.

19.11.-25.11

Математика

7

Борсук Л.Л.

19.11.-25.11

Основи здоров'я

8

Супрун В.В.

19.11.-25.11

Фізична культура

9

Павлюк І.А.

19.11.-25.11

Хореографія

10

Голуб Т.І.

06.12.-10.12

Асистент учителя

11

Селіванова Н.В.

06.12.-10.12

Асистент учителя

12

Богуш Н.М.

у 2023 році

Учитель німецької мови

13

Рєпко Ю.А.

у 2023 році

Учитель англійської мови

 

По третьому  питанню слухали: ЗНВР Кипру О.С., яка ознайомила членів педради з Наказом МОН України від 13.07.2021 р. № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти», у яких окреслено підходи оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти в умовах особистісно орієнтованого і компетентнісного навчання. Оцінювання передбачає організацію діяльності учнів задля отримання даних про стан сформованості очікуваних результатів навчання, визначених учителем для певного заняття/системи занять з певної програмової теми на основі освітньої програми закладу освіти. В практичній діяльності пропонується оцінювальне судження називати вербальною оцінкою, оцінювальне судження із зазначенням рівня результату-рівневою оцінкою. Результат оцінювання особистісних надбань учня/учениці у 1-4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, а об'єктивних результатів навчання учня/учениці у 1-2 класах вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною оцінкою, або рівневою оцінкою за вибором закладу загальної середньої освіти на підставі рішення його педагогічної ради.

     У свідоцтві досягнень учня рекомендовано надавати розгорнуту характеристику результатів навчання  учня/учениці, здобутих протягом навчального року. Для здобувачів початкової освіти пропонуються розроблені два примірні зразки свідоцтв досягнень, окремо для кожного циклу навчання. Обидва  примірні зразки свідоцтв о досягнень містять такі частини: «Характеристика навчальної діяльності», «Характеристика результатів навчання з окремих освітніх галузей», «Рекомендації вчителя», «Побажання батьків». Примірні зразки свідоцтв досягнень учнів можуть бути доповненими з урахуванням особливостей освітньої програми закладу загальної середньої освіти.

Виступили: директор закладу Мітяєва Н.І., учителі початкових класів Кучук Л.В., Голуб Т.І., Селіванова Н.В., Ткач Н.В. з пропозиціями обрати у 1-2 класах обрати вербальне оцінювання з висновком-показником «сформовано/не сформовано», у  3-4 класі рівневу оцінку, які позначатимуться буквам «В», «Д», «С», «П».У свідоцтві досягнень учня І рівня початкової освіти (1-2 кл) надати характеристику навчальної діяльності учня, показники якої підлягають лише вербальному оцінюванню з висновком: показник виявляється під час навчальної діяльності, що у графі «Сформовано (?)/ще формується» позначати ?; виявлення показника потребує спонукання/розвитку, про що у цій графі позначень не робити, щоб надати перспективу для виявлення даного показника на наступних етапах навчання.

       У свідоцтві досягнень ІІ рівня (3-4 кл) за умов використання рівневої оцінки у графі «Сформовано (?)/ще формується//Рівень результату навчання» пропонує позначати буквами В/Д/С/П рівень сформованості результату навчання.

      У свідоцтво досягнень і в класний журнал вносити дані про характеристику навчальних досягнень учнів за І і ІІ семестр.

Ухвалили: здійснювати оцінювання 1-2 класу вербально з внесенням висновків-показників «сформовано/не сформовано» у журнал і в свідоцтво досягнень за І і ІІ семестр; у 3-4 класі здійснювати рівневе оцінювання буквами В/Д/С/П із внесенням показників у журнал і свідоцтво досягнень за І і ІІ семестр. У разі необхідності свідоцтва досягнень учнів  доповнити характеристиками з урахуванням особливостей освітньої програми закладу освіти.

Голова педагогічної ради                                    Мітяєва Н.І.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи задоволені ви діяльністю Князегригорівського закладу ЗСО?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень