A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Князегригорівський ліцей" Великолепетиської селищної ради Каховського району Херсонської області

Педрада № 8

Дата: 18.02.2022 09:17
Кількість переглядів: 71

Протокол  № 8

засідання педагогічної ради

від «28» серпня  2021  року

Князегригорівського закладу ЗСО І-ІІІ ступенів

Великолепетиської районної ради

Голова педагогічно ради: Мітяєва Н.І.

Секретар: Борсук Л.Л.

Присутні: 21 член педагогічної ради

Порядок денний:

1.Про підсумки 2020-2021 н.р. та затвердження плану роботи на 2021-2022 н.р.

2. Про організацію педагогічного патронажу з учнями з ООП Бадалян А.А., Турова Д.Ю.,Терновського П.М.

3. Про організацію інклюзивної форми навчання для учнів 1-5 класу Недобера Д., Алимова А., Притики М., Недобера О., Васильчука І.,Бондаренко О.С., Вітвіцького І., Мостипана Є.

4. Про реалізацію ІІІ етапу обласної науково-методичної проблеми «Комплексний підхід щодо соціалізації особистості в умовах освітнього середовища»

5.  Про особливості викладання предметів у 2021-2022 н.р.

6. Про затвердження Положення про організацію інклюзивного навчання у Князегригорівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів Великолепетиської селищної ради.

7. Про затвердження Положення про психолого-педагогічну команду супроводу дітей з особливими освітніми потребами Князегригорівського закладу ЗСО І-ІІІ ступенів Великолепетиської селищної ради

По першому питанню слухали: ЗНВР Кипру О.С. з аналізом роботи закладу за 2020-2021 н.р. та завданнями на 2021-2022 н.р.

Виступили:директор закладу Мітяєва Н.І., вчителі Супрун Т.П., Богуш Н.М., Шинкарецька І.А., Семешко Л.Ф., Кучук Л.В., Голуб Т.І, Ткач Л.В., Кондрашова Ю.В., члени батьківського комітету Воробйову О.В., Велику А.О. про задовільну роботу закладу, зокрема, під час дистанційного навчання,  її досягнення за навчальний рік та плани на наступний рік. Висловили свою думку Курас В.А.(практичний психолог, соцпедагог), Михайлюк Н.Г.(кухар), Протасєвич К.В..(бухгалтер), Кипра Т.А.(бібліотекар) про питання, які включені до плану освітньої, виховної, господарської роботи,роботу з кадрами, батьками, учнями, роботу бібліотеки, психолога закладу, медичної сестри, співпрацю з батьківським комітетом закладу та громадськими організаціями, про вивчення предмету «Захист України» на базі Великолепетиського опорного закладу ЗСО І-ІІІ ступенів

Ухвалили:  визнати роботу закладу за 2020-2021 н.р. результативною та задовільною, затвердити план роботи закладу на 2021-2022 н.р.

По другому питанню слухали: ЗНВР Кипру О.С.про організацію педагогічного патронажу учениці 4 класу Бадалян А.,А., учня 3 класу Терновського П.М., учня 4 класу Турова Д.Ю. на підставі довідки Великолепетиської ЦРЛ та висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини  ІРЦ.

Виступили: учителі Ткач Н.В., Голуб Т.І., Кучук Л.В.- класні керівники учнів з формою навчання педагогічний патронаж, директор закладу Мітяєва Н.І. про складання індивідуального робочого плану учнів, індивідуальної програми розвитку, календарного планування, виходячи з можливостей учнів.

Ухвалили: навчати ученицю Бадалян А.А.у 4 класі (повторний курс згідно з рекомендаціями ІРЦ) вчителю  Голуб Т.І., учня 4 класу Турова Д.Ю. вчителю 1 класу Ткач Н.В., учня 3 класу Терновського П.М. учителю 2 класу Кучук Л.В. На методичному об'єднанні затвердити календарне планування педагогічного патронажу учнів 4,3 та 2 класів, кожного семестру відзначати досягнення учнів характеристикою та виконанням програм, складанням індивідуальної програми розвитку.

По третьому питанню слухали: ЗНВР Кипру О.С. про організацію інклюзивного навчання для учнів 5 класу Мостипана Є., Бондаренко О., Вітвіцького І.,учня 1 класу Недобера Д.,  учнів 2 класу Алимова А., Притики М., учня 3 класу Недобера О., учня 4 класу Васильчука В. на підставі висновків  та висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини  ІРЦ.

Виступили: учителі Ткач Н.В., Голуб Т.І., Кучук Л.В.,Селіванова Н.В., психолог Курас В.А., логопед Болобан Ю.Ю., директор закладу Мітяєва Н.І. про складання індивідуальної програми розвитку, індивідуального робочого плану роботи учнів, плану корекційно-розвиткових занять, календарного планування, виходячи з можливостей учнів та інших супутніх документів асистента учителя та психолого-педагогічної команди. 

Ухвалили: призначити асистентами учителя: у 1 класі – Шинкарецьку І.А., Кипру Т.А., у 2 класі учителя Павлюк І.А, учителя Семешко Л.Ф.; у 3 класі - учителя Селіванову Н.В., логопеда Болобан Ю.Ю., у 4 класі - учителя Карнаух О.В., у 5 класі - учителя Кипру Т.А., практичного психолога Курас В.А. кожного семестру відзначати досягнення учнів характеристикою, виконанням програм та перегляду індивідуальної програми розвитку дитини.

По четвертому питанню слухали: ЗНВР Кипру О.С. про роботу колективу над реалізацією  ІІІ формувального етапу, який передбачає створення системи формування компетентностей педагога та учня закладів загальної середньої освіти; під час якого розробляються методичні матеріали щодо впровадження в освітній процес компетентісного підходу в навчанні.

Виступили: учителі Супрун Т.П., Ткач Л.В., Богуш Н.М., Шинкарецька І.А.,Семешко Л.Ф. про роботу над ІІІ етапом проблеми, провели  аналіз наявних ресурсів, роботи ради школи, участь педагогічних працівників у районних та обласних заходах за тематикою проблеми. 

По п’ятому  питанню слухали: ЗНВР Кипру О.С. про особливості викладання предметів у 2021-2022 н.р. згідно методичних рекомендацій.

Виступили: учителі початкових класів, учителі-предметники про опрацьовані методичні рекомендації щодо викладання предметів у 2021-2022 н.р., зміни, зазначені в документах.

Ухвалили: визнати роботу педагогічного колективу з питання опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання предметів у 2021-2022 н.р. на належному рівні.

По шостому питанню слухали: ЗНВР Кипру О.С., яка представила для затвердження проєкт  Положення про організацію інклюзивного навчання у Князегригорівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів Великолепетиської селищної ради, яке розроблене відповідно до Конституції України, Законів України «Про освіту» та Порядку організації інклюзивного навчання у закладах ЗСО. Ознайомила з метою запровадження комплексу заходів, що забезпечують повноцінне залучення дітей з ООП до освітнього процесу.

Виступили: директор закладу Мітяєва Н.І. про процедуру фінансування інклюзивного навчання. Практичний психолог Курас В.А. про надання рекомендацій учителям-предметникам та класним керівникам для удосконалення психолого-педагогічного супроводу. Учителі Голуб Т.І., Кучук Л.В., Ткач Н.В., Шинкарецька І.А., Семешко Л.Ф., Попович Н.М., Кондрашова Ю.В., Рєпко Ю.А. про особливості організації супроводу здобувачів освіти, про матеріально-технічну базу закладу та готовність батьків до співпраці з педагогічним колективом для подолання труднощів. 

Ухвалили: затвердити Положення про організацію інклюзивного навчання у Князегригорівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів Великолепетиської селищної ради.

По сьомому питанню слухали: ЗНВР Кипру О.С., яка представила проєкт Положення про психолого-педагогічну команду супроводу дітей з особливими освітніми потребами Князегригорівського закладу ЗСО І-ІІІ ступенів Великолепетиської селищної ради. Ознайомила з загальними положеннями та складом учасників Команди супроводу.

Виступили: директор закладу Мітяєва Н.І. про створення індивідуальну навчальну програму, про учасників Команди супроводу з пропозицією включити до її складу представника ІРЦ Великолепетиської селищної ради. Практичний психолог Курас В.А. ознайомила з основними принципами  діяльності Команди супроводу та обов’язками її членів.

Ухвалили: затвердити Положення про психолого-педагогічну команду супроводу дітей з особливими освітніми потребами Князегригорівського закладу ЗСО І-ІІІ ступенів Великолепетиської селищної ради

Голова педради                                                     Мітяєва Н.І.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи задоволені ви діяльністю Князегригорівського закладу ЗСО?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень